Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 21:12 - Полит- тарикатолотия
Автор: pagan Категория: Политика   
Прочетен: 1741 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.12.2012 17:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато бях малък и баща ми беше "на курорт" в Белене, майка ми казваше, че по цял ден съм питал:- "Къде си ми е милият си ми татко?" Когато се върна от там (1.80/ 45 кг), исках по цял ден да е с мен. Веднъж, когато искаше да излезе, за да спечели някой лев, от продажба на чевермета за риболов, (понеже му бяха "шкартирали" адвокатските права), се вкопчих в шлифера му и не исках да го пусна. За да ме разсее, той ми каза да погледна през прозореца:- "Виж, какво прави светът". Без да го пускам погледнах и видях, че вали дъжд. Отговорих:- "Светът се мокри"... Тогава съм бил на 3 годинки! Сега, съм на близо 63, но някои наши политиКВЕНИци, си мислят, че е достатъчно да правят протести против паметникът на съветската армия, против честване годишнината (и "заслугите") на Людмила Живкова, против проучването (!) за добив на шистов газ, против АЕЦ "Белене", цените на тока, парното, комунизма, сегашното правителство, да организират "доматени революции", за да гласувам за тях и ги докарам на власт, (при положение, че вече са били и не съм забелязал, да са построили друго, освен дворци за себе си (и баджанаците), без да са отворили досиетата, да са прокарали лустрацията, да са осъдили някой комунист, (вкл. отговорните за Белене, Куциян, и т.н.), да са дали отчет за свършена работа, (освен "вдигане рейтинга на страната", "борба с комунизма" и други абстрактни понятия)! П Р О С Т О Н Я М А К А К ДА С Т А Н Е !



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pagan
Категория: Музика
Прочетен: 79929
Постинги: 24
Коментари: 53
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031